Pages

Saturday, December 8, 2012

As salam... 
Sejak dua menjak ni aku tengah syiok dengan crochet. Tak taw macam mana boley jatuh chenta sama crochet ni. Tapi penangan crochet ni besar jugak la. Aku kalo bab nak menapak mencari kedai satu satu sebijik sebijik redah masuk memang tak arr.. wat kering minyak keta ja.huhuhu...kelemahankuuuu... Jadik da best choice online shopping larr...(hehehe aku ngan tenet macam kawan baik sudaa...)Al-kessahnye di sebabkan kecintaan aku pada crochet aku telah sanggup membeli bebenang 'cinta'ku tru online dan shipping straight from Turkey...wullaaa... aku sendiri macam tak sangka yang kecintaan aku ni sampai tahap cenggini. beratus jugak keluar. Alhamdulillah...
Part yang tak best adalah fulus jadik short heheheheh...tapi Alhamdulillah kecintaan aku ni dah bagi hasil pada aku. Bukan dapat balik modal sebab aku bukan berniaga hanya mencuba hobi baru secara suka-suka dan rela. Hasilnya aku dapat buat sweater untuk my dearest mom. heheh baru belajar tuhhh setelah berhempas pulas dan pelbagai posisi mengait yang telah di guna pakai dan di ekperimentasikan oleh aku akhirnya siap lah sweater burgundy for my mom. Happy???? Op coss lah happiii mau tak happi tengok 우리엄마 pakai baju yang kita buat tiap kali nak kuar malam.hehehe... kembang semangkuk hati teman...hihihi trus hilang ralat boros!!!
Aku sebenarnya merancang untuk belajar crochet dan knitting. In fact aku sudah pon membeli barang2 untuk belajar knitting cuma masa aja yang masih belum ada. Almaklumlah crochet pon tak master lagi nih...satu satu one step at a time kate worangggg...don't b gelojoh kata are--koo...In shaa Allah. 
Aku risau jugak dengan penyakit online shopping crazy...huhu gile kew??? Idok la ghoper itu...ala-ala jew. Bab barang-barang untuk kerja tangan aku ni sume aku carik online...risau tuhhh. Takut tak tersedor banyak membeli kang ada yang akhir bulan pegi keja jalan kaki. duit minyak dah terguna wat membeli barang lain...huwwaaa mintak jauhhh la...opis teman jauh nau nak menapak takut lusa baru sampai!!!! hailaaa.. 
Akhir kata harapan untuk diriku....berwaspadalah ketika online dan melayari blog-blog supplier barangan kraf...pikir-pikir hari esok sebelum membeli...kang esok kau jugak yang makan megi..huhuhu 
                         A.D.I.O.S

No comments:

Post a Comment